آموزش کاشت ناخن ، کاشت ناخن موانا

آموزشگاه کاشت ناخن در سیدخندان شمال تهران

آموزشگاه کاشت ناخن سید خندان ، آموزشگاه خدمات ناخن و کاشت ناخن در سیدخندان شمال تهران

آموزشگاه ها و خدمات و مرازکز کاشت ناخن در تهران زیاد میباشد و اصل کیفیت آموزش میباشد که یک آموزشگاه بدون داشتن یک مدیر حرفه ای نمیتواند به صورت اصولی و حرفه ای ، خدمات ناخن را به هنرجو آموزش دهد.

پکیج کامل آموزش کاشت و طراحی ناخن به صورت فوق حرفه ای زیر نظر 🙋مربی منتخب کانون بانوان کارآفرین
با بیش از ۵ سال سابقه درخشان به صورت ویژه

🔺🔺ماهیانه بین ۳ تا ۵ میلیون کسب در آمد کنید کافیست که بخواهید

🔺🔺شما بانوی عزیز ۱ قدم تا استقلال مالی و متکی به خود فاصله داری

آموزشگاه کاشت ناخن سید خندان
            آموزشگاه کاشت ناخن سید خندان

 

🎀🎀تیم کاشت ناخن ما تمام سعی خود را کرده که شرایط را برای هنرجو مهیا سازد لذا هنرجو میتواند شهریه را به صورت اقساط هم پرداخت کند.🎀🎀

🎬شرایط اموزش: اکثر مواد اموزشی به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار میگیرد و شما نیازی به تهیه مواد نخواهید داشت در این مورد تماس بگیرید .

💅مباحث یادگیری: گل برجسته،گل مینیاتوری،شوگر افکت، کُروم، ژل فویل، اکرولیک، اناتومی، واتر ماربل، طراحی با اَبر،دیزاین تور، مَرمریت ،خاویار، کار با لنز،نگین و نکات کلیدی کنده نشدن نگین و دیزاین، لاک دائم

 

آموزشگاه کاشت ناخن ، مورانا
آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای

 

آموزشگاه کاشت ناخن ( معرفی تاپ کات)

ژلیه که روی لاک معمولی زده میشه و ماندگاریش تا زمانی که آستون بهش نخوره و باید سر کار بسته بشه و درهوای آزاد خشک میشود. مورد استفاده در آموزش کاشت ناخن .

ژل کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای در تهران

آموزشگاه کاشت ناخن (تاپ شاین چه ژلیه؟)

تاپ شاین: ژلیه که بعد از کاشت، انواع ژل ودیزاین ها استفاده میشه، باآستون پاک نمیشه ماندگاری داره تا زمانی که با سوهان برقی پاک بشه در یووی خشک میشه . مورد استفاده در آموزش کاشت ناخن .

تاپ شاین

 

انواع کاشت ناخن:

کاشت ناخن به 5 صورت کلی انجام میشود:

  1. کاشت ناخن دوءال قالبی
  2. کاشت ناخن پودری
  3. کاشت ناخن ژله ای
  4. کاشت ناخن با فرمر
  5. کاشت ناخن بیبی بومر

انواع کاشت ناخن

 

1- کاشت ناخن قالبی یا تیپ

کاشت ناخن قالبی یک روش برای کاشت ناخن است که هم برای کاشت پودری مورد استفاده است هم کاشت با پلی ژل. از مزایای کاشت ناخن قالبی می توان به سرعت عمل انجام این نوع کاشت ناخن اشاره کرد.به همین دلیل خیلی از ناخن کارهای حرفه ای برای صرفه جویی در زمان در ایام آخر سال از این روش استفاده می کنند. در آموزشگاه های کاشت ناخن این نوع کاشت هم آموزش داده میشود.

کاشت ناخن قالبی ، کاشت ناخن مورانا ، آموزشگاه کاشت ناخن

 

2- کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری که کاشت مادر نیز به حساب میاد از قدیمی ترین روش های زیباسازی ناخن ها بوده و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. با پیشرفت دنیای آرایش و زیبایی، این شیوه زیباسازی ناخن نیز پیشرفت های بسیاری کرده و تا به امروز لقب دومین لاین تخصصی آرایشی را (پس از لاین رنگ مو) به خود اختصاص داده است. کاشت ناخن زیر مجموعه های بسیاری داشته که هر یک از آنها نیاز به تجربه و دانش مخصوص به خود است، برای ورود به لاین تخصصی کاشت ناخن میتوانید ر آموزشگاه ثبت نام کنید.

کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن مورانا ، کاشت ناخن شمال تهران

 

3- کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله ای نیز روشی مانند کاشت ناخن پودری دارد با این تفاوت که مواد مخصوص این نوع کاشت آماده بوده و آن را بر روی تیپ ناخن و یا ناخن طبیعی قرار می‌دهند و سپس با استفاده از دستگاه UV  ژل مخصوص را روی ناخن تثبیت می‌کنند. کاشت ناخن ژله ای و در نواحی گرم و خشک مناسب نیست. در این روش معمولا از ۲ تا ۳ لایه ژل مخصوص بر روی ناخن استفاده می‌شود.

کاشت ناخن ژله ای ، کاشت ناخن مورانا ، آموزش کاشت ناخن

 

4- کاشت ناخن با فرمر

از فرمر کاغذی هم برای انواع کاشت با پودر(اکریلیک) مانند کاشت بیبی بومر و هم برای انواع کاشت با ژل استفاده می شود، مخصوصا در مواقعی که قصد تیپ گذاری روی ناخن ها را ندارید و یا اینکه قصد ترمیم ناخنی را دارید که فقط قسمتی از آن شکسته است.

کاشت ناخن با فرمر ، کاشت ناخن مورانا، مرکز آموزش کاشت ناخن

 

5- کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن بیبی بومر از جمله کاشت های ساده و زیبا میباشد که در آن پودرها در هم محو میشوند تون رنگی که طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و بیشتر کار میشود پودر سفید گچی و هلویی میباشد ولی درکل میتوان با پودرهای رنگی نیز این کار را انجام داد برای زیبایی هرچه بیشتر این کاشت میتوان از نگین اتریشی استفاده کرد.

خدمات کاشت ناخن ، کاشت ناخن بیبی بومر ، کاشت ناخن مورانا

یک دیدگاه در “آموزشگاه کاشت ناخن در سیدخندان شمال تهران”

  1. من من هم تو این گروه نیستم هم گروه ام به این خوش خوش هم گروه رو پاک کن گروه غم هم نیست دیگه گروه تو نیست من خودم نیستم دیگه به تو اس دیگه پیام نده هم به این شماره گروه بزن بیا اینجا من هستم به ناراحت شدی یا ناراحتی از من کردی تو این کارو نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *