انواع لاک ناخن ، شنی ، مصنوعی ، کروم آینه ای دخترانه

لاک ناخن چیست

لاک ناخن

لاک ناخن یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین لوازم و اقلام زیبایی ناخن بانوان میباشد و به ندرت میتوان گفت که لاک ناخن به گوش کسی نرسیده باشد  . لاک ناخن مورد استفاده ناخن های دست و پا میباشد و در رنگ های و طرح های مختلف توسط کمپانی های آرایش و زیبایی تولید میشود تا زنان بهتر بتوانند رنگ و طرح لاک  با لباس ها و مجالس خود ست کنند لاک ناخن مانع شکنندگی ناخن میشود .

انواع برند لاک ناخن

با توجه به علاقه فراوان بسیاری از خانم ها به این اقلام آرایشی و زیبایی، تولید کننده های زیادی در دنیا انواع لاک ها را در مدل ها و رنگ های متنوع برای سلیقه های مختلف تولید می کنند. از میان برترین برندهای آرایشی عرضه کننده لاک های مرغوب، می توان این موارد را نام برد: لاک او پی آی ( o.p.i) ، لاک زویا (zoya) ، لاک بی او (B.O)، اسنس (Essence)، بورژوآ (Bourjois)، مای (MY)، این لی (INLAY)، فلورمار (Flormar) و گلدن رز (Golden Rose) مورگان تایلر (Morgan Taylor)

 انواع لاک ناخن

لاک ناخن یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی زنانه و دخترانه است که در تمام فروشگاه های لوازم آرایشی هر شهری پیدا میشود و با توجه به طرح ها و رنگ های بسیاری که دارد و معمولا خانم ها همیشه تعدادی از آن ها در کمد یا کیف آرایشی خو دارند.

با گذشت زمان و برای فروش بیشتر شرکت ها به محصولاتشان تنوع میدهند  تا مشتری های جدیدی تر و زیادتری را برای خود پیدا کنند به همین خاطر همیشه دنبال یک ایده جدید هستند.

به همین خاطر  مدل های فراوانی از این محصول برای سلیقه های مختلف تولید و عرضه می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

لاک کروم یا متالیک

لاک کروم ، لاک متالیک ، لاک متالیکی ، لاک متالیک اسنسن

این لاک ها که به نام لاک آینه ای هم معروف هستند در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته اند. لاک های کروم به خاطر ظاهر براق خود بیشتر مناسب فصل تابستان هستند و روی انواع رنگ پوست ها از سفید تا برنزه جلوه خوبی ایجاد می کنند لاک های آینه ای باعث میشوند ناخن های شما مانند آینه بدرخشند, این مدل لاک های ناخن حالت فلزی کروم مانند و براقی دارند که جذابیت خاصی به دستان خانم ها می بخشند . این لاک ها زودتر لکه دار میشوند از این رو بهتر است یک ناخن کار این کار را انجام دهد .

لاک مات :

لاک مات گلدن روز ، لاک مات کالباسی ، عکس لاک مات

اگرچه لاک های براق مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته اند ولی سلیقه ها فرق میکند و انواع مختلف لاک مات به خاطر بافت نسبتا جدید و زیبایی که دارند، مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار دارند. لاک های مات را می توان برای مصارف مانیکور و طراحی ناخن مورد استفاده قرار داد، همینطور به خاطر ظاهر ساده تری که دارند خانم ها می توانند از این نوع لاک در مراسم های رسمی استفاده کنند. برای براق کردن لاک های مات از برق ناخن استفاده میشود و از لاک های مات برای آرایش زیر ناخن میتوانید استفاده کنید . این لاک ترکیب جذابی با کیف  و کفش  های لاکچری دارد .

 

لاک حرارتی :

لاک حرارتی صورتی ، لاک حرارتی ویولت ، لاک حرارتی گرم و سرد

یکی از مدل های جدید لاک که به خاطر ویژگی منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، لاک حرارتی می باشد. این لاک دراثر تغییرات دمایی و در مجاورت گرما و سرما تغییر رنگ می دهد و حتی نسبت به حرارت بدن نیز واکنش می دهد. به عبارتی با استفاده از این لاک ها می توان در آن واحد رنگ های مختلف را روی ناخن داشت.

لاک ژله ای :

لاک ژله ای ، لاک ژلیش ، لاک ژله ای دخترانه ، لاک ژله ای صورتی

در این لاک ها که به نام لاک ژلیش نیز معروفند، به خاطر وجود ژل در ساختارشان، استقامت بالا و همینطور انعطاف پذیری و شکل گیری خوبی دارند، به همین دلیل جدیدا از محبوبیت زیادی بین خانم ها و همینطور سالن های زیبایی برخوردارند. لاک های ژله ای ماندگاری طولانی دارند و حتی تا دو هفته روی ناخن می مانند و به راحتی پاک نمی شوند.لاک های ژله ای به دلیل براقیتی که دارند برای طراحی ناخن عروس و دیزاین ناخن برای مراسم نامزدی مناسب است.

لاک های براق کننده

سبب براق شدن و با دوام شدن لاک ناخن می شود.

لاک براق کننده

 

لاک های تَرَک خورده :

لاک ترک خور ، لاک ترک ناخن ، عکس لاک ترک خورده

باید حتماً قبل از استفاده از این نوع لاک ، روی ناخن خود یک لاک دیگر را زده باشید و بگذارید خشک شود. سپس یک لایه از این لاک را روی لاک قبلی بکشید چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود خواهید دید که ترک ترک شده و طرحهای زیبایی را بوجود می آورد.

لاک ژلیش :

لاک ژلیش ، لاک ژلیش چیست ، عکس لاک ژلیش

ژلیش لاکی است که دوام زیادی دارد که پک مخصوص به خود را دارد که شامل : 1-بیس کد 2-لاک ژله ای رنگی (که رنگهای مختلفی دارد) 3- تاپ کد و لاینر را دارا می باشد.لازم به ذکر است که ژلیش بر روی ناخن های طبیعی استفاده می شود و بر روی کاشت خیلی قطور می شود.

لاک های کریستالی یا اکلیلی :

لاک اکلیکی درست و نادرست

لاک کریستالی ، لاک اکلیلی

این گروه از لاک ها به وسیله اضافه شدن اکلیل یا صدف به بازار عرضه شده و رنگ بندی و اشکال متنوع در بازار وجود دارد.لاک های اکلیلی و طرح دار نیز از جمله لاک های زیبایی هستند که می توان آن ها را روی هر رنگ لاکی زده و یا حتی به صورت خالی استفاده کرد.

لاک هولوگرامی یا هولوگرافیک

لاک هولوگرامی ، لاک هولوگرافیک ، لاک هولوگرامی گلدن روز ، لاک هولوگرامی مشکی

لاک هولوگرامی هفت رنگ با پایه مشکی

لاک هولوگرامی نیز درست چیزی شبیه به سایر لاک های ناخن هست با این تفاوت که در این مدل از لاک ناخن از ذرات میکروسکوپی و پر زرق و برق استفاده شده و به همین دلیل درخشش فوق العاده ای رو بر روی ناخن ها ایجاد میکنه.   لاک هولوگرامی یا هفت رنگ نوعی لاک است که درخششی هفت رنگ روی آن مشاهده می‌شود و همین درخشش رنگارنگ و زیبا، آن را خاص و جذاب کرده است.

 

لاک ناخن شنی

لاک شنی آنیکا ، لاک شنی گلدن رز ، لاک شنی گلدن مارال

لاک های شنی همانند لاک های مخملی رنگ های متنوعی در بازار دارد و نحوه استفاده از آنها نیز مانند لاک های مخملی است.

 

عکس لاک خاویاری :

حتما این لاک در فروشگاه ها و لوازم آرایش فروشی ها به چشم تان خورده است . این لاک ها تنوع زیاد رنگی دارند .

لاک خاویاری ، عکس لاک ناخن ، لاک ناخن خاویاری

 

لاک ناخن مخملی :

لاک مخملی ، لاک مدل مات ، لاک ناخن

لاک مخملی یکی از مدل های مانیکور است و می توان گفت عجیب ترین شان لاک های پرزدار و مخملی است. این لاک ها رنگ های بسیار شاد و متنوع دارد و استفاده از آن ها بسیار آسان است.در صورتی که بخواهید این لاک  را براق کنید برق لاک ناخن بزنید زیبا میشود

لاک های نئونی : 

لاک نئونی ، لاک ناخن نئونی ، عکس لاک نئونی

لاک های نئونی به شما کمک می کند تا ناخن های تان در تاریکی بدرخشد. با مشاهده این لاک ها در تاریکی هیجان زده خواهید شد . رنگ این لاک ها مانند ماژیک های هایلایت است و خیلی سریع خشک می شود و با توجه به مارک انتخابی، ماندگاری دارد اما نسبت به جنس های دیگر ماندگاری شان کمتر است. لاک ناخن نئون بسیار براق و درخشنده است و جذابیت آن ها در شب چندین برابر می شود.

 

لاک مغناطیسی :

لاک های مغناطیسی از آن دسته لاک هایی است که مدتی است فروشگاه ها و لوازم آرایشی ها را پر کرده است. این محصول دارای براده های آهن است که با استفاده از آهنربا میتوان طرح ها و اشکال متفاوت و زیبایی روی آن ایجاد کرد. طراحی این لاک به گونه ای است که ضمن خشک شدن سریع، جلوه صیقلی و درخشان به ناخن ها می دهد. حالا برای ما این سوال پیش میاد از این لاک حاوی براده آهن چگونه برای ناخن هایمان استفاده کنیم؟

لاک مغناطیسی چیست ، لاک آهنربایی ، فروشگاه لاک ناخن

طریقه استفاده از این لاک ناخن :

قبل از مصرف لاک ،آن را کاملا تکان دهید تا براده های آهن به طور یکنواخت پخش شود.
مقداری از لاک را 2 بار روی ناخن بکشید تا کاملا سطح ناخن را پوشش دهد.
آهنربای مخصوص را فورا به ناخن نزدیک کنید و به مدت 10 ثانیه صبر کنید.
با توجه به جهت میدان مغناطیسی آهنربا می توانید طرح حای مختلف را ایجاد کنید.

لاک ناخن فویلی

لاک فویلی ، لاک فویل ، لاک ناخن فویلی

این لاک ناخن از خانواده کروم و متالیک میباشد و یک نوع براقیتی با ظاهری خاص میباشد .

نکته های برای انتخاب لاک ناخن

 

لاک زدن زنان باردار : بانوان باردار حتی المقدور از استفاده از لاک های موقت (ژله  ای) که نیاز  به استفاده از  دستگاه UV  است پرهیز کنند. چون اشعه  ماورا بفنش  برای سلامت جنین، خطر  آفرین  است.  مواد شیمیایی در لاک ها می  تواند  پتانسیل  بالایی  برای تهدید سلامت  مادران  در  دوران بارداری باشد. این که گفته می  شود که لاک ناخن و استون  و دیزاین ناخن ، ناباروی می آورد  و تهدید مهمی  برای  سلامت  جنین است  را باور نکنید!

لاک زدن برای کودکان : معمولا توصیه  نمی شود.  چرا که همانطور که میدانید، محصولات حاوی مواد شیمیایی هستند که در اثر  حرارت و درمعرض  قرار گرفتن  با آب و مواد شوینده، تغییر رنگ و کاربری  می دهند و این برای کودکانی که  مدام در حال جویدن ناخن هستند، خطر آفرین بوده و سلامت دهان و دندان  آن ها را تهدید میکند. از لاک ناخن برای کودک زیر  ۷ سال استفاده نکنید. تولونس که ماده  شیمیایی  پر کاربردی در طراحی  فرمولاسیون لاک ها است، برای  سلامت کودکان مضر  است.

 

نکات ایمنی در لاک ناخن

لاک اورجینال خریداری کنید

در خرید لاک، مراقب جنس های تقلبی بازار باشید.  برای اطمینان از  اصل بودن جنس، مشخصات  فیزیکی و ظاهری محصول در فروشگاه را با  مشخصات فنی ارائه شده  را در سایت برند مورد نظر تطبیق دهید.

 

عفونت لاک های تقلبی

محصولات غیر اصل،  مشکلات بهداشتی و عفونت های قارچی  را برای  شما به ارمغان می آورد. حتما در انتخاب خود، به این موضوع توجه کنید که با بخش  حساسی از پوست پا و دست روبرو  هستید.

 

پاک کننده  لاک

در استفاده از  پاک  کننده ها نیز دقت کنید که می  تواند سطح ناخن شما را حساس کرده و شکننده بکند .

 

لاک اشتراکی

هیچ وقت از محصولات آرایشی و بهداشتی اشتراکی  استفاده  نکنید. محصولات  اشتراکی،  عفونت های  قارچی  به ارمغان آورده و آسیب  پوست را افزایش می دهد.

 

بهترین مارک لاک ناخن

سعی کنید در خرید محصولات ، از  برندهای معتبر  و شناخته  شده  استفاده  کنید و از اینکه فعلا لاک ناخن قیمتش گران میباشد پرهیز کنید سلامتی انسان بیشتر از گرانتر بودن لاک ارزش دارد .

 

خرید اینترنتی لاک ناخن

در خرید اینترنتی لاک ، از سایت هایی استفاده کنید که نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت  صنعت، معدن و تجارت داشته  باشد دقت کنید بعضی سایت ها عکس نماد را تو سایت میذارند به این سایت ها اعتماد نکنید وقتی روی لینک نماد کلیک میکنید مشخصات فروشنده مشخص باشد .

 

استفاده حرفه ای از لاک ناخن

شیوه  لاک زدن و پاک کردن و ست کردن رنگ  آن با لباس های مختلف، موضوعاتی  است که باید فرا گرفته و آن  را در  طراحی استایل خود به کار بست.

یک دیدگاه در “لاک ناخن چیست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *