آموزش کاشت ناخن سهروردی

آموزش کاشت ناخن محدوده سهروردی

آموزش کاشت ناخن محدوده سهروردی

دوره آموزش کاشت ناخن در سهروردی

تجربه یک هنرجوی کاشت ناخن ; سوالی که بعضی کار آموزهای کاشت ناخن از نحوه آموزش کاشت ناخن شون دارند; من یک دوره کاشت ناخن رفتم ولی از آموزش مربی ام راضی نبودم و با توجه به هزینه که از من گرفت اصلا آموزش اصولی و خوب بهم نداد جسارت به دوستان مربی عزیز نباشد خیلی از کارش و آموزش تعریف کرد ولی اونجوری که میگفت نبود ، بعد از چند تا کاشتی که انجام دادم هنوز ایراد دارم و همه کاشت ناخن ها را هم آموزش ندیدم  فقط کاشت ساده و میکس و قالب و چند تا دیزاین ساده ، الان دنبال یه مربی خوب و با وجدان میگردم واسه آموزش کلی کاشت ناخن چون واقعا نمیتونم بازهم هزینه کنم ولی بدون نتیجه باشد .به کارم خیلی علاقه دارم دوست دارم پیشرفت کنم و از کسانی که بتوانند کمک ام کنند خواهش میکنم یک مربی خوب بهم معرفی کنید که تضمینی برای من آموزش دهد.

آموزش کاشت ناخن سهروردی ، کاشت ناخن در تهران ، کاشت ناخن مورانا
آموزش کاشت ناخن محدوده سهروردی

توصیه مدیریت سایت مورانا به هنر جویان کاشت ناخن

برای آموزش کاشت ناخن با ناخن کار و آموزشگاه دقیقا طی کنید که آموزش هاشون در چه حدی است . فهرست عناوین آموزش را برای شما ارائه دهند تا داشته باشید. تعداد کلاس های دوره چند روز میباشد ؟ هر دوره آمورشی چند ساعت میباشد؟  هر کلاس کاشت ناخن چند ساعت میباشد؟  چند ساعت از دوره کاشت ناخن آموزش عملی میباشد؟ چند ساعت از دوره کاشت ناخن مربوط به آموزش نظری میباشد؟

دوره آموزش کاشت ناخن ، کلاس آموزش کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن تهران
آموزش کاشت ناخن محدوده سهروردی

  چند نوع کاشت ناخن آموزش میدهند؟

یک هنرجوی مبتدی اصولا سه نوع  کاشت ناخن را (پودری ، ژله ای و قالبی) را باید یک ناخن کار آموزش ببینید .

مواد کاشت ناخن از طرف کی میباشد؟

مواد و لوازم آموزش کاشت ناخن باید از طرف آموزشگاه و یا آموزش دهنده باید باشد.

 

بیشتر بخوانید :

کاشت ناخن ؟؟؟؟

پشتیبانی بعد از آموزش چقدر باید باشد؟

از نظر ما بهتر از مربیان و آموزشگاه ها پشیبانی حداقل دو یا سه ماهه داشته باشند .

پشیتبانی بعد از آموزش کاشت ناخن چگونه باید باشد؟

برای پشتیبانی کاشت ناخن لزومی ندارد که هنرجو به آموزشگاه یا مرکز آموزش مراجعه کنید میتوانید سوال تون را از طریق فضای مجازی بپرسید و جواب بگیرید .

آموزش کارگاهی کاشت ناخن چگونه است؟آیا مدل کاشت ناخن لازم میباشد؟

آموزش در کلاس های کارگاهی برای کاشت ناخن بر روی ناخن های مصنوعی یا پروتز های ناخن انجام میشود . اکثر بعد از آموزش ناخن کاران میتوانند بر روی ناخن خود هم کاشت انجام دهند.

دوره کارگاهی آموزش کاشت ناخن ، کاشت ناخن سهروردی، آموزش انواع کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن سهروردی

مرکز آموزش کاشت ناخن در سهروردی دسترسی اش چگونه است؟

دسترسی به این مرکز یا آموزشگاه بسیار آسان میباشد شما میتوانید از اکثر مناطق تهران از طریق تاکسیرانی اتوبوسرانی و حتی مترو به ایستگاه سید خندان سهروردی و شریعتی دسترسی داشته باشید .

آیا برای کاشت ناخن مدرک معتبر دولتی داده میشود؟

بعد از آموزش کاشت ناخن در نه تنها در مرکز سهرودی سید خندان و شریعتی بلکه هیچ کجای تهران مدرک فنی و حرفه ای  با عنوان کاشت ناخن وجود ندارد و داده نمیشود بلکه مدرک فنی و حرفه ای آرايشگر ناخن ، مدرک فنی وحرفه ای مانیکور ، پدیکور ، طراحی و نصب ناخن مصنوعی ، لاک زدن ناخن ها و تزیین آنها ، مراقبت از پوست پا و ناخن که هر یک مدرک جداگانه میباشد داده میشود .

البته مدرک ” طراحی و نصب ناخن مصنوعی ” ظاهرا تازه اضافه شده است و به جای کاشت ناخن این مدرک داده میشود در این باره تحقیق کنید . و ما هم اطلاعاتمون را در این باره در سایت قرار خواهیم داد .

 

بیشتر بخوانید:

دیزاین ناخن یا طراحی ناخن چیست؟؟؟

توصیه هایی که برای نگهداری از کاشت ناخن باید به مشتری بدهید؟

ناخن کاشته شده باید هر روز تمیز و چک  شود .

با صرف چند دقیقه در روز و انجام کارهای زیر از عفونت جلوگیری می کنید:

شستشوی دست ها با آب و صابون

دست های خود را با آب و صابون بشوید و با استفاده از یک برس ناخن اطراف ناخن های خود را تمیز کنید.در هنگام تمیز کاری ناخن ها آنها را بررسی و از سفت بودن آنها مطمئن شوید.دست و ناخن های خود را به طور کامل خشک کنید.

لق شدن کاشت ناخن ، شل شدن کاشت ناخن ،  انواع کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن در سهروردی

شل و لق شدن کاشت ناخن

اگر کاشت ناخن شل شد، حتما آن را دوباره سفت و یا از نوع بکارید چرا که با کاشت ناخن خطر عفونت افزایش می یابد. بنابر این با مراجعه به سالن زیبایی آن را دوباره مرتب کنید.

رعایت نکات لازم در صورت ترمیم شل شدن کاشت ناخن در خانه

فقط از چسب مخصوص کاشت ناخن استفاده کنید.هرگز ناخن شکسته را پانسمان نکنید.

با استفاده از چسب نامناسب و یا پانسمان، خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهید.

علائم عفونت کاشت ناخن

تورم ، قرمزی ، و چرک در زیر و اطراف ناخن علائم عفونت میباشند که در صورت مشاهده سریع به متخصص پوست و زیبایی مراجعه شود.

دفعات ترمیم کاشت ناخن چقدر است؟

ناخن کاشت را هر 3 هفته تا 4 هفته باید ترمیم کرد، زیرا با رشد ناخن طبیعی در زیر ناخن کاشت فضای خالی ی ایجاد می شود. ترمیم، این شکاف را می پوشاند و ناخن را زیباتر کرده و از عفونت جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعاتی کامل در مورد ناخن

هنگام شستشواز دستکش استفاده شود؟

در هنگام شستن ظروف، تمیز کاری، و خدمات باغبانی و کار با گلدان ها و … حتما دستکش بپوشید. این کار از برخورد ناخن با مواد شوینده و دیگر مواد موجود در خانه، که باعث شل شدن و رنگ پریدگی ناخن می شود، جلوگیری می کند.

استفاده از نوک کاشت ناخن به جای بازکننده

از نوک انگشتان به جای ناخن کاشت استفاده کنید ، زیرا سفتی ناخن کاشت وسوسه انگیز است که از آن مانند ابزار استفاده شود. با انجام کار ساده ایی مثل باز کردن در قوطی با ناخن کاشت، باعث کنده شدن آن و در نتیجه آسیب ناخن طبیعی حتی گاهی کنده شدن ناخن طبیعی می شوید. بسیار دردناک است !

نگذارید ناخن کاشت به جایی گیر کند چرا که ممکن است به ناخن طبیعی آسیب بزند و آن را پاره کند.

استراحت دادن به ناخن ها

هر ۲ تا ۳ ماه ناخن کاشت را بکنید تا ناخن طبیعی نفس بکشد. ناخن طبیعی نیز به مراقبت احتیاج دارد. چند روز این کار را انجام دهید و سپس دوباره ناخن بکارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *